سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت

  • کد خبر: ۲۴۱۹۱۱
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت
با هدف تسهیل امور درمانی و ارائه خدمات نوین به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اپلیکیشن موبایلی «دینا» راه اندازی شده که طی ۷۲ ساعت خسارت‌های ثبت شده را پراخت می‌کند. این اپلیکیشن به آسانی در دسترس تمامی بازنشستگان این صندوق قرار دارد.

 به گزارش شهرآرانیوز، با استفاده از اپلیکیشن دینا که توسط شرکت بیمه ملت راه‌اندازی شده است، بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و در هر زمان و مکانی، هزینه‌های درمانی خود را ثبت کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند. با انجام این فرآیند ساده و سریع، دیگر نیازی به مراجعه حضوری بازنشستگان به دفاتر بیمه ملت و طی مراحل طولانی اداری نیست.

یکی از مهمترین مزایای این اپلیکیشن، پرداخت سریع خسارت است. به طوری که پس از ثبت خسارت توسط بازنشسته، کارشناسان حداکثر ظرف ۷۲ ساعت نسبت به ارزیابی و پرداخت هزینه‌های درمانی اقدام خواهند کرد.

اپلیکیشن دینا به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته در دسترس بازنشستگان است و این افراد می‌توانند در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی دارند، از خدمات آن استفاده کنند.

فرآیند ثبت خسارت در این اپلیکیشن بسیار ساده و روان بوده و با چند کلیک ساده انجام می‌شود.

با استفاده از اپلیکیشن یاد شده، نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ملت نیست و تمامی مراحل ثبت و پیگیری خسارت به صورت آنلاین انجام می‌شود.

برای استفاده از اپلیکیشن دینا، بازنشستگان می‌توانند به آدرس dina.mellatyar.app مراجعه کرده و یا QR کد موجود در پوستر‌های اطلاع رسانی را اسکن کنند.

پس از نصب اپلیکیشن، با وارد کردن اطلاعات شخصی خود می‌توانند به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کرده و از تمامی خدمات آن استفاده کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->